Wzmacniamy mięśnie grzbietu i przeciwdziałamy płaskostopiu, konspekty AWF,WF, konspekty, Gimnastyka korekcyjna, Gimnastyka korekcyjna2

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

Data 18/09/2003

Konspekt lekcji z wychowania fizycznego

Klasa: I b gr (2)

 

Prowadzący lekcje: Jacek Wilk

 

Temat lekcji: Wzmacniamy mięśnie grzbietu i przeciwdziałamy płaskostopiu

Zadania szczegółowe:

1)     W zakresie motoryczności: wzmacniamy mięśnie grzbietu i stóp

2)     W zakresie umiejętności (potrafi): wykonac ćw  zadane przez nauczyciela

3)     W zakresie wiadomości: zna cel wykonywanych ćw

4)     W zakresie usamodzielniania się: sam kontroluje wykonywane ćw

Metody realizacji zadań: zabawowo klasyczna zadaniowa

Formy organizacyjne pracy z uczniami: szereg ,rozsypka

Formy realizacji zajęć: frontalna

Metody nauczania: ekspresyjna, problemowa

Metody zdobywania i przekazywania wiedzy: rozmowa kierowana, pogadanka,

Miejsce zajęć: sala gimnastyki korekcyjnej

Przyrządy przybory: woreczki, piłeczki pingpongowe, piórka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…...ia lekcjiji z wychowania fizycznego

Część lekcji

Czynności ucznia

Czynności  nauczyciela

Metody i formy

Docelowe

Zadania

Wstępna

Czynności organizacyjno – porządkowe.

 

 

Nastawienie do ćwiczeń.

 

 

 

Zabawa ożywiająca

 

 

Dzieci stoją w szeregu z woreczkami na głowie, plecy proste, łopatki ściągnięte, klatka piersiowa wysunięta.

Wymienia zmiany zachodzące w organizmie poprzez wykonywanie ćwiczeń.

 

 

Uczestniczy w zabawie „Powódź, pożar”. Biegające po sali dzieci na hasło „pożar” stają plecami przy ścianie, na hasło „powódź” wchodzą szybko na drabinki.

 

Sprawdzenie: obecności, gotowości ucznia do zajęć.

Podanie zadania lekcji.

Zwrócenie uwagi na prawidłową postawę.

Objaśnia i pokazuje na planszach w jak następuje korekta wad postawy.

 

Objaśnia zasady zabawy i ją prowadzi.

Po haśle „pożar” sprawdza czy stojące przy ścianie dzieci przyjęły prawidłową postawę

 

Rozmowa kierowana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zabawowo – klasyczna.

 

 

Głó...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl