ZJprojekt, uczelnia

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

Spis treści
1. Opis wybranej organizacji:...............................................................................................................2
2. Struktura organizacyjna organizacji.................................................................................................2
3. Odpowiedzialność i uprawnienia dla poszczególnych funkcji.........................................................3
Prezes:..........................................................................................................................................3
Kierownik organizacji:.................................................................................................................3
Fotografik:....................................................................................................................................3
Grafik:..........................................................................................................................................3
4. Identyfikacja procesów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizacji (procesy
główne, zarządcze oraz wspomagające)...........................................................................................4
Procesy główne:...........................................................................................................................4
Procesy zarządcze:.......................................................................................................................4
Procesy wspomagające:...............................................................................................................4
5. Mapa powiązań procesów.................................................................................................................4
6. Wizja, misja, cele strategiczne, strategia oraz polityka jakości i cele dotyczące jakości.................5
Wizja:...........................................................................................................................................5
Misja: ..........................................................................................................................................5
Cele strategiczne:.........................................................................................................................5
Strategia:......................................................................................................................................5
Polityka jakości:...........................................................................................................................5
Cele:.............................................................................................................................................6
Cele dotyczące jakości:................................................................................................................6
7/9. Budowa szkieletów wybranego procesu zarządczego i głównego. ..............................................6
zarządzanie personelem (proces zarządczy)................................................................................6
Proces główny -realizacja zdjęcia katalogowego (CD)...............................................................8
8. Identyfikacja danych wejściowych, danych wyjściowych oraz celów dla wybranego wyżej
procesu zarządczego i głównego......................................................................................................9
Proces zarządczy:.........................................................................................................................9
Proces główny:.............................................................................................................................9
10. Określenie standardów dla punktów kontrolnych........................................................................10
Punkt kontrolny (1)....................................................................................................................10
Punkt kontrolny (2)....................................................................................................................10
Punkt kontrolny (3)....................................................................................................................10
Punkt kontrolny (4)....................................................................................................................10
11. Określenie wskaźników skuteczności procesów...........................................................................11
Proces zarządczym – zarządzanie personelem:..........................................................................11
Proces główny – realizacja zdjęcia katalogowego (CD)............................................................11
1
1. Opis wybranej organizacji:
KotysAtelier
Firma "KotysAtelier" oferuje szeroki zakres usług fotograficznych dla firm oraz klientów
indywidualnych na terenie województwa śląskiego. Naszym głównym atutem jest fotograficzna
wierność w przedstawianiu rzeczywistości, doświadczenie w wykonywaniu zdjęć w różnych
warunkach oświetleniowych oraz wielu nieraz trudnych sytuacjach.
Życie zawodowe wiążemy z fotografią, poświęcamy jej wiele uwagi i czasu. Perfekcjonizm,
wrażliwość i upartość w dążeniu do celu pozwalają pokazać na zdjęciach to co najbardziej
pożądane w danej sytuacji.
Oferujemy:
• Fotografia Ślubna
• Sesje Zdjęciowe
• Fotoreportaże
• Zdjęcia Katalogowe
• Panoramy sferyczne
Standardowo wyniki naszej pracy dostarczamy w formie odbitek oraz płyty DVD. Dodatkowo
oferujemy tradycyjne albumy wklejane, fotoksiążki, strony www, wydruki wielkoformatowe oraz
obrazy na płótnie.
2. Struktura organizacyjna organizacji
Prezes
Kierownik organizacji
Fotografik
Grafik
Personel „KotysAtelier” składa się z:
• 1 prezesa;
• 1 kierownika organizacji;
• 2 fotografików
• 1 grafika;
Ponadto studio korzysta z usług outsourcingowych formy finansowej oraz sprzątającej, a także
współpracuje z firmami poligraficznymi i reklamowymi.
2
3. Odpowiedzialność i uprawnienia dla poszczególnych funkcji.
Prezes:
• godna reprezentacja firmy przed klientem oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku
-poprzez utrzymywanie relacji sprzyjających rozwijaniu współpracy;
• dbanie o wizerunek studia zgodny ze standardami korporacyjnymi;
• przeprowadzanie ostatecznej rekrutacji pracowników;
• ustalenia dotyczące wydatków w firmie;
• porozumienie z firmą sprzątającą, finansowo – rachunkową;
Kierownik organizacji:
• kontakt z klientami;
• dbanie o stałe zaopatrzenie firmy w potrzebne materiały i produkty;
• stały kontakt z firmami poligraficznymi i reklamowymi;
• przygotowanie oferty;
• nadzór nad pozostałymi pracownikami firmy;
• rozdzielenie zadań pracownikom;
• dbanie o higienę wnętrza;
Fotografik:
• przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami podstawowych zagadnień BHP;
• odbieranie zleceń od Kierownika organizacji;
• wykonywanie zleceń fotograficznych wraz z przygotowaniem do odbioru;
Grafik:
• przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami podstawowych zagadnień BHP;
• odbieranie zleceń od Kierownika organizacji;
• wykonywanie zleceń dotyczących grafiki (projekty stron www; grafika reklamowa itp.);
• stała współpraca z fotografikami;
3
4. Identyfikacja procesów niezbędnych do prawidłowego
funkcjonowania organizacji (procesy główne, zarządcze oraz
wspomagające).
Procesy główne:
◦realizacja zamówień;
◦obsługa klientów;
◦pozyskiwanie klientów (w jaki sposób pozyskać klientów);
Procesy zarządcze:
◦zarządzanie personelem (np. rekrutacja oraz szkolenie pracowników);
◦zarządzanie jakością;
◦zarządzanie finansami;
Procesy wspomagające:
◦magazynowanie materiałów i produktów;
◦utrzymanie prawidłowego stanu maszyn;
◦składanie zamówień do firm poligraficznych i reklamowych;
◦zakup materiałów i produktów;
5. Mapa powiązań procesów.
PROCESY ZARZĄDCZE
Zarządzanie
jakością
Zarządzanie
personelem
Zarządzanie
finansami
Klient
Pozyskanie
klienta
Obsługa klienta
Realizacja
zlecenia
Klient
PROCESY
GŁÓWNE
Magazynowanie
Utrzymanie
prawidłoweg
o stanu
maszyn
składanie
zamówień do firm
poligraficznych
i reklamowych
zakup
materiałów
i produktów
PROCESY WSPOMAGAJĄCE
4
6. Wizja, misja, cele strategiczne, strategia oraz polityka jakości i cele
dotyczące jakości.
Wizja:
Studio „KotysAtelier” w przyszłości rozwinąć swoją firmę i wejść na rynek reklamowy. Firma
zrealizuje swój cel poprzez zakup ploterów do druku wielkoformatowego. Rozszerzy to działalność
firmy na realizację zleceń reklamy wielkoformatowej typu poster lub bilboard, a także wydruków
wystawowych . Tym samym dotychczasowe zlecenia wydruków wielkoformatowych i na płótnie
będą mogły być realizowane wewnątrz firmy.
Studio będzie podwyższać jakość swoich usług, mimo tego, że aktualnie jest już ono na wysokim
poziomie. Ponadto będzie stale poprzez monitorowanie rynku zapewniać najlepsze i najbardziej
aktualne usługi przy użyciu nowoczesnych technik i uwzględnianiu aktualnych tendencji.
Misja:
Piękno jest ulotne -my je dla Ciebie zatrzymamy.
Profesjonalnie, z pasją i przy użyciu najlepszych technik.
Cele strategiczne:
• modernizacja studia;
• zakup nowych urządzeń drukujących;
• rozszerzenie oferty;
Strategia:
Strategią „KotysAtelier” jest powiększenie oferty o wydruki wielkoformatowe na różnych
materiałach. Umożliwi to realizację zleceń typowo reklamowych min. wydruk biboardów czy
posterów. Dzięki temu firma wkroczy szerzej na rynek reklamowy. Ponadto będzie można
realizować zamówienia na wydruki wystawowe dla fotografów lub innych artystów. Powstanie
możliwość nawiązania kontaktów z niektórymi firmami/studiami na stałe zlecenia wydruków
wystawowych.
W celu oferowania ciągle najlepszej jakości usług firma będzie stale monitorować rynek i stale
uaktualniać ofertę. Firma prowadzi w tym celu prenumeratę pism tj. magazyn.PSD
i Cameraobscura.
Polityka jakości:
Polityka jakości studia „KotysAtelier” opiera się na przygotowaniu wysokiej jakości zdjęć/grafiki
i osiąganie wysokiego poziomu zadowolenia konsumenta. Fotograficy używają
najnowocześniejszego sprzętu firmy nikon i elfo, dzięki czemu zdjęcia są najwyższej jakości.
Wszelkiego rodzaju obróbki zdjęć, projekty grafiki i stron www, realizowane są przy pomocy
pakietu Adobe a także sprzętu dedykowanego grafikom (min ploter vacom). Cały sprzęt firmy jest
skalibrowany i co miesiąc kontrolowany, również w maszynie stan chemii monitorowany jest
codziennie. Zapewnia to wysoką trwałość i doskonałe odzwierciedlenie kolorów. Firmy
współpracujące monitorowane są na bieżąco, a rynek jest stale przeszukiwany w poszukiwaniu
nowych partnerów. Towar, który do nas trafia jest poddawany rygorystycznym kontrolą.
5
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl