class PktA{
private:
float X, Y;
private:
class PktB{
private:
float X, Y;
public:
PktA( float _x = 0, float _y = 0 );
PktB( float _x = 0, float _y = 0 );
public:
private:
~PktA( );
~PktB( );
public:
void wyswietlXY( );
//.....
};
public:
void wyswietlXY( );
//.....
};
class Kontener{
private:
PktA objA;
PktB objB;
public:
Kontener( ) { cout << ”Działą konstruktor kontenera” << endl; }
~Kontener( ) { cout << ”Działą destruktor kontenera” << endl; }
//.....
};
Oraz dana jest funkcja main( ) :
#ifndef NULL
#define NULL 0
#endif
int main ( ) {
const unsigned int rozmiar = 12;
Kontener* objKont = ::
stworzKontener
( );
PktA* pPktA = NULL;
pPktA = ::
stworzObiektPktA
( 12.1f, -4.0f );
pPktA->
wyswietlXY
( );
PktB* pPktB = NULL;
pPktB = new PktB( 1.2f, 4.5f );
PktA* pTabA = NULL;
pTabA = ::
stworzTabliceObiektowA
( rozmiar, 2.0f, -1.0f );
PktB* pTabB = NULL;
::
stworzTabliceObiektowB
( pTabB, rozmiar, 2.0f, -1.0f );
// pTabB przez referencje do wskaźnika
pTabA[ rozmar - 2 ]
.
wyswietlXY
( );
delete pPktA;
delete pPktB;
::
skasujTabliceA
( pTabA );
::
skasujTabliceB
( pTabB );
::
kasujKontener
( objKont );
return 0;
};
UZUPEŁNIJ PROGRAM (klasy i main) O BRAKUJĄCE ELEMENTY: