Wybrane pozycje, Studia, Rok 2, Terapia pedagogiczna

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

Wybrane pozycje książkowe z literatury obowiązkowej: 

1.Bogdanowicz M., Ryzyko dysleksji. Problem i diagnozowanie, Gdańsk 2005 

2.Bogdanowicz M., Ryzyko dysleksji. dysgrafii i dysortografii. Skala Ryzyka Dysleksji wraz z normami dla klas I i II, Gdańsk 2011. 

4.Bogdanowicz M., Kalka D.,Skala Ryzyka Dysleksji SRD-6,Gdańsk 2011. 

3.Bogdanowicz M., Bućko A., Czabaj R., Modelowy system profilaktyki i pomocy psychologiczno – pedagogicznej uczniom z dysleksją, Gdynia 2008, wersja elektroniczna  

3.Grabałowska K., Jastrząb J., Mickiewicz J., Wojak M., Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu (poradnik metodyczny) Toruń 2005 i wcześniejsze wyd. 

4.Jastrząb J., (red.) Edukacja Terapeutyczna, Toruń 2002 

5.Jastrząb J., Usprawnianie funkcji percepcyjno – motorycznych u dzieci dyslektycznych, Warszawa 2002, 1994, i wcześniejsze 

6.Jastrząb J., Specjalne potrzeby edukacyjne, niepublikowane materiały do zajęć – ksero 2010, 

7.Jastząb J., Baczała D., Wybrane zagadnienia z pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej.Wzorzec terapeuty.,Toruń 2011, 

8.Maurer A., Dźwięki mowy, Program świadomości fonologicznej dla dzieci przedszkolnych i szkolnych, Kraków 2003 i późniejsze wyd., 

8.Wilgocka – Okoń B., Gotowość szkolna dzieci sześcioletnich, Warszawa 2003, 

9. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole.Poradnik dla organizatorów działań, terapeutów oraz rodziców,(red.) Serafin T., Warszawa 2005, 

Podnoszenie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Warszawa 2010, [dostęp  

1.Rozporządzenie MENiS z dnia 17 listopada 2010r w sprawie udzielania i organizacji pomocy psychologiczno –pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach, Dz.U z 2010r. nr 228 poz.1487 2.Rozporządzenie MENiS z dnia 18 września 2008r w sprawie sposobu i trybu organizowania nauczania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego i indywidualnego nauczania dzieci i młodzieży Dz. U. z 2008r. Nr 175 

3.Rozporządzenie MENiS z dnia 4.maja 2005 w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju, Dz.U. z 2005r. nr 68 

4.Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych, Dz.U. z 2010 r. nr 228 poz.1491, § 6, § 10.1, § 37 

Czasopisma 

1. Jastrząb J, Jak rozwijać społeczne przystosowanie u dzieci, „Wychowanie na co dzień”, 2002 nr 9 

2.Jastrząb J., Akceptacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, „Wychowanie na co dzień”, 1997 nr 3 

3.Jastrząb J, Diagnoza pedagogiczna, Wychowanie na co dzień 2003 nr 7–8 

4.Jastrząb J., Jak przygotować konspekt zajęć terapii pedagogicznej dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu?, Wychowanie na co dzień 2005 nr12 [konspekt metodyka] 

5.Jastrząb J., Rola i zadania nauczyciela terapeuty, ”Biuletyn PTD, 2008 nr 2 [dostęp  

 

1

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl