WZÓR zaswiadczenia administracyjno-biurowi, BHP NOWE, Nowy folder, szkolenie okresowe (michaska25)

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

 

 

 

..................................................

    (nazwa organizatora  szkolenia)

Z A Ś W I A D C Z E N I E

o ukończeniu szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy

 

 

Pan(i): xxxx

urodzony(a) dnia: 14.04.1990  r. w POZNANIU

ukończył(a) szkolenie okresowe pracowników administracyjno-biurowych                       i innych, o których mowa w § 14 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia

zorganizowane w formie: samokształcenia kierowanego

 

przez:  (nazwa pracodawcy)

w okresie od: xxx do xxx

 

 

Celem szkolenia było aktualizacja i uzupełnienie wiedzy i umiejętności w szczególności               z zakresu:

a) oceny zagrożeń związanych z wykonywaną pracą,

b) metod ochrony przed zagrożeniami dla zdrowia i bezpieczeństwa pracowników,

c) kształtowania warunków pracy w sposób zgodny z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy,

d) postępowania w razie wypadku oraz w sytuacjach awaryjnych.

 

Zaświadczenie wydano na podstawie § 16 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki                                i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. nr 180, poz. 1860, ze zm.).

 

Wrocław, dnia 16  grudnia 2009  r.

Nr zaświadczenia wg rejestru: xxxx                          

              ....................................................              (pieczęć i podpis osoby upoważnionej

              przez organizatora szkolenia)

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tematyka szkolenia

 

Lp.

Temat szkolenia

Liczba godzin:

 1.

Wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy,                                z uwzględnieniem:

2

 

 a) praw i obowiązków pracowników i pracodawców                    w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiedzialności za naruszenie przepisów i zasad bhp;

 

 

 b) ochrony pracy kobiet i młodocianych;

 

 

 c) wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz świadczeń z nimi związanych;               

 

 

 d) profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników;             

 

 2.

 Postęp w zakresie oceny zagrożeń czynnikami występującymi w procesach pracy oraz w zakresie metod ochrony przed zagrożeniami dla zdrowia i życia pracowników.

2

3.

Problemy związane z organizacją stanowisk pracy biurowej, z uwzględnieniem zasad ergonomii, w tym stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe i inne urządzenia biurowe.

2

4.

Postępowanie w razie wypadków i w sytuacjach zagrożeń (np. pożaru, awarii), w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku.             

2

Razem:

8

 

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl