wzor opisu projektu, STUDIA, WZR I st 2008-2011 zarządzanie jakością, Zarzadzanie Projektami, PROJEKTOWANIE

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

WZÓR  OPISU  PROJEKTU

 

Nazwa i adres szkoły, nazwiska autorów

 

Struktura opisu projektu edukacyjnego

 

 

1.      INFORMACJE WSTĘPNE: etap i rok nauczania, przedmioty nauczania, liczba uczniów klas / uczniów realizujących projekt.

 

2.      TEMAT PROJEKTU:

 

3.      UZASADNIENIE: dlaczego podjęto decyzję o tym właśnie projekcie, jakie są przyczyny sformułowania danego tematu i stosowania danych metod, ew. jakie tematy powinny być zrealizowane przed realizacją opisywanego projektu

 

4.      CELE PROJEKTU: czego uczniowie mają się nauczyć w wyniku realizacji projektu, jakie cele ważne dla szkoły / środowiska lokalnego realizowane będą podczas projektu

 

5.      CZAS POTRZEBNY NA REALIZACJĘ PROJEKTU

 

6.      ZASOBY NIEZBĘDNE DO REALIZACJI PROJEKTU: pomoce dydaktyczne, pomieszczenia, instytucje / organizacje współpracujące, osoby zaangażowane do realizacji projektu, ewentualne koszty

 

7.      OPIS REALIZACJI PROJEKTU – ETAPY: na czym polega praca nauczycieli i uczniów w poszczególnych etapach

 

8.      OPIS PLANOWANEGO EFEKTU KOŃCOWEGO PROJEKTU: co ma być produktem końcowym – jaka ma być prezentacja efektów pracy uczniów, warunki, jakie ta prezentacja / produkt ma spełniać

 

9.      STRUKTURA PROJEKTU:

 

Etap realizacji projektu (numer i nazwa)

Cele danego etapu

Nauczyciele odpowiedzialni

Zadania

nauczycieli

Zadania uczniów

Czas realizacji etapu

Niezbędne zasoby

Uwagi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.     SPODZIEWANE EFEKTY PROJEKTU: dla uczniów, szkoły, środowiska lokalnego

 

11.     ZAŁĄCZNIKI: materiały dla uczniów np. opisy zadań, kryteria oceny końcowego efektu,  

         scenariusze poszczególnych lekcji

 

12.     BIBLIOGRAFIA             

 

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl