wzor druku informacja o gotowosci dziecka do podjecia nauki w szkole new, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, diagnoza pedagogiczna - przydatne materiały

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

Nr 70              str. 1

 

 

 

.......................................................................

(pieczęć przedszkola / szkoły)

 

INFORMACJA O GOTOWOŒCI DZIECKA

 

DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ

 

 

Imię i nazwisko dziecka .......................................................................................................................

 

Rok szkolny ............................................................................................................................................

 

Forma wychowania przedszkolnego*  ................................................................................................

 

Informacja o stanie przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej

 

I.    Opanowanie wymagań określonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego

 

w  obszarze:

 

1.        Umiejętności społecznych i odporności emocjonalnej:

 

1)  mocne strony dziecka ...................................................................................................................

 

2)  zauważone trudności ....................................................................................................................

 

3)  podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ...................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

4)  wskazówki dla rodziców .............................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

3.       Umiejętności matematycznych i gotowości do nauki czytania i pisania:

 

1)  mocne strony dziecka ...................................................................................................................

 

2)  zauważone trudności ....................................................................................................................

 

3)  podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ...................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

4)  wskazówki dla rodziców ..............................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

3.       Sprawności motorycznej i koordynacji wzrokowo-ruchowej:

 

1)  mocne strony dziecka ...................................................................................................................

 

2)  zauważone trudności ....................................................................................................................

 

 

MEN-I/54/2

Nr 70              str. 2

 

 

 

 

 

 

3)  podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ...................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

4)  wskazówki dla rodziców .............................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

4.       Samodzielności, w tym umiejętności wykonywania czynności samoobsługowych:

 

1)  mocne strony dziecka ...................................................................................................................

 

3)  zauważone trudności ....................................................................................................................

 

3)  podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ...................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

4)  wskazówki dla rodziców .............................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

II.     Potrzeby rozwojowe dziecka, w tym zauważone predyspozycje, uzdolnienia i zainteresowania:

 

1) opis ...............................................................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

2)  podjęte lub potrzebne działania służące ich rozwijaniu ..............................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

3)  wskazówki dla rodziców .............................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

III.   Dodatkowe spostrzeżenia o dziecku:

 

..........................................................................................................................................................

 

..........................................................................................................................................................

 

..........................................................................................................................................................

 

 

 

..........................................................................              ..........................................................................

(data i podpis nauczyciela)              (pieczęć i podpis dyrektora)

 

 

* Wpisać odpowiednio: przedszkole, oddział przedszkolny w szkole podstawowej, punkt przedszkolny, zespół wychowania przedszkolneg

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl