Nr 70 str. 1
.......................................................................
(pieczęć przedszkola / szkoły)
INFORMACJA O GOTOWOŒCI DZIECKA
DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Imię i nazwisko dziecka .......................................................................................................................
Rok szkolny ............................................................................................................................................
Forma wychowania przedszkolnego* ................................................................................................
Informacja o stanie przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
I. Opanowanie wymagań określonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego
w obszarze:
1. Umiejętności społecznych i odporności emocjonalnej:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauważone trudności ....................................................................................................................
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
3. Umiejętności matematycznych i gotowości do nauki czytania i pisania:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauważone trudności ....................................................................................................................
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców ..............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
3. Sprawności motorycznej i koordynacji wzrokowo-ruchowej:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauważone trudności ....................................................................................................................
MEN-I/54/2
Nr 70 str. 2
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
4. Samodzielności, w tym umiejętności wykonywania czynności samoobsługowych:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
3) zauważone trudności ....................................................................................................................
3) podjęte lub potrzebne działania wspierające potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
II. Potrzeby rozwojowe dziecka, w tym zauważone predyspozycje, uzdolnienia i zainteresowania:
1) opis ...............................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
2) podjęte lub potrzebne działania służące ich rozwijaniu ..............................................................
...........................................................................................................................................................
3) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
III. Dodatkowe spostrzeżenia o dziecku:
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
.......................................................................... ..........................................................................
(data i podpis nauczyciela) (pieczęć i podpis dyrektora)
* Wpisać odpowiednio: przedszkole, oddział przedszkolny w szkole podstawowej, punkt przedszkolny, zespół wychowania przedszkolneg