Wzory tabel, - FAKULTETY -, Umiejetności akademickie-APA

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

Wzory tabel

 

I. Prezentacja danych demograficznych osób badanych

 

(1) Prezentacja danych demograficznych osób badanych w postaci rozkładów

 

Tabela X. Cechy demograficzne uczestników badania (N=1 022)

 

Cecha

Liczba osób

Procent

Płeć

 

 

        kobiety

501

49

        mężczyźni

521

51

Wiek

 

 

        20-29

244

24

        30-39

534

52

        40-49

132

13

        50-59

112

11

Wykształcenie

 

 

        wyższe

245

24

        średnie

441

43

        podstawowe

203

20

        niepełne podstawowe

133

13

Miejsce zamieszkania

 

 

        miasto

670

66

        wieś

352

34

 

(2) Prezentacja danych demograficznych osób badanych w postaci średnich

 

Tabela X. Cechy demograficzne uczestników badania (N=10 222)

 

Cecha

M

SD

Wiek

37.12

8.21

Lata edukacji

10.69

3.04

Długość zamieszkiwania w obecnym miejscu

13.5

4.36

 

II. Istotność różnic między średnimi

 

(1) Test t studenta

 

Tabela X. Różnice w łatwości zapamiętywania w grupach, które stosowały i nie stosowały sposobów mnemotechnicznych

 

Zadanie

Bez mnemotechniki

Stosowanie mnemotechniki

t (9)

M

SD

M

SD

Twarze

9.70

2.21

13.00

2.98

-4.33***

Słowa

7.60

1.51

10.00

1.70

-2.76*

Słowa nonsensowne

3.80

1.14

4.00

0.82

-0.51

Cyfry

6.80

1.62

8.20

1.87

-1.74

 

*p < 0,05, *** p < 0,001

 

(2) Jednoczynnikowa analiza wariancji

 

Tabela X. Wpływ rodzaju treningu na funkcjonowanie w miejscu pracy

 

Wskaźnik

Trening I

Trening II

Trening III

ANOVA

M

SD

M

SD

M

SD

F(2,297)

p

Poziom wykonania

12,34

2,89

11,78

3,45

10,90

2,98

35,87

0,001

Zaangażowanie w pracę

3,35

0,89

3,41

0,96

3,33

0,82

1,67

n.i.

Satysfakcja z pracy

5,67

1,01

4,79

0,99

3,45

1,10

6,78

0,01

Stres w pracy

15,87

3,56

15,32

3,24

17,04

3,18

9,01

0,001

 

 

 

 

III. Wieloczynnikowa analiza wariancji

 

Tabela X. Funkcjonowanie w  szkole jako wynik stosowania dwóch technik nauczania w trzech rodzajach szkół

 

Poziom wykonania

nauczanie multimedialne

nauczanie tradycyjne

ANOVA F

M

SD

M

SD

Szkoła (S)

Technika nauczania (T)

S x T

szkoła wiejska

76,89

4,01

70,52

2,12

6,10**

7,21**

2,01

technikum

16,78

2,45

15,67

1,89

3,62*

4,73*

0,39

liceum ogólnokształcące

55,32

8,62

59,62

9,87

5,95**

4,67*

4,15*

 

...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl