WZR PL Zasady (Misje, Bitewniaki, Warzone, Warzone 4th Edition Resurrection PL

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

//-->.pos {position:absolute; z-index: 0; left: 0px; top: 0px;}Jest wielu Bohaterów w układzie słonecznym, niektórzy sławni, niektórzy nieznani a inni aspiru­jący do bycia sławnymi. Który z nich stanie się następnym Mitch’em Hunter’em albo Alakhai’emPrzebiegłym?Tworzenie Lorda Armii albo Lorda jest łatwe i zajmuje tylko pięć kroków.1. Nadaj swojemu Bohaterowi imię, wybierz statystyki i typLorda/Lorda Armii:RWalka WręczStrzeleckiTechnicznyPsionicznyLORD65455WW WS15121312121216131212S108888W12101288SW1616161716DW1716161616Rany33332P14(12)12(11)11(10)12(12)12(10)PKT7575808045NieustraszonyNieustraszonyNieustraszonyNieustraszonyNieustraszonyUMIEJĘTNOŚCI SPECJALNEZwiadowcaZabójczy StrzałNieugiętyPsionika (3)ChronionyChronionyChronionyChronionySzermierzZmysł Taktyczny2. Zmodyfikuj Statystyki Lorda/Lorda Armii:Modyfikacja każdej cechy o 1 kosztuje 5 Pkt (Rany kosztują 15 Pkt za 1). Możesz dodawać i odej­mować wartość cech, modyfikując statystyki w podanym przedziale. (+2/­1 oznacza że danastatystyka może być zwiększona o do dwóch dodatkowych punktów – 5 Pkt za punkt, albozmniejszona o jeden punkt obniżając koszt Lorda/Lorda Armii o 5 Pkt)rWalka WręczStrzeleckiTechnicznyPsionicznyLORDWW+2/-0+1/-1+1/-1+1/-1ws+2/0+1/-1+1/-1S+2/00/-1+1/-1+1/-1w+1/-1+1/-1+1/-1sw+1/-1dw+1/-1+1/-1+1/-1r+1/0+1/0+1/0+1/0p+1/-1+1/-1+1/-13. Wybierz Bronie dla Lorda/Lorda Armii i zanotuj jej statystyki:Bronie StrzeleckieTyp lorda armiiWalka WręczStrzeleckiTechnicznyPsionicznyLORDz122416824s1214121012laS13211ppP21TypPrzeb.Przeb. Albo PlazmaPlazmaPrzeb.Przeb.z21.51.51.51.5S+2+1+1+0+1bronie do walki wręczlaw32222ppP211TypPrzeb. Albo PlazmaPrzeb. Albo PlazmaPlazmaPrzeb.Przeb.14. Zmodyfikuj Statystyki Broni:Możesz dodawać i odejmować wartość cech, modyfikując statystyki w podanym prze­dziale. Modyfikacja Zasięgu broni kosztuje 5 Pkt za każdy dodany punkt. Każdy punktLAS/ LAW kosztuje 10 Pkt, a PPP i S kosztuje 15 Pkt za każdy punkt. Dodatkowo typ obrażeńbroni można zmienić na podany w kolumnie Typ płacąc podany koszt.Bronie StrzeleckieTyp Lorda ArmiiWalka WręczStrzeleckiPsionicznyLORDz+6/0+4/0S+2/0+2/0+2/0laS+1/-1+1/0+1/0ppP+2/-2+1/0+1/0typ-Elektro (30Pkt), Eksplo (20Pkt)Eksplo (20Pkt)-Przeb.zSBronie do walki wręczlaw+2/0+1/0+1/0ppP+2/-2+1/0+1/0TypEksplo (20Pkt), Plazma (5Pkt)-Eksplo (20Pkt)-Przeb.+2/0+3/0+2/0Techniczny+4/-25. Wybierz Specjalne Zdolności Lorda/Lorda Armii:Przydziel nowo­stworzonego bohatera do armii której on ma być częścią. Bohater posia­da wszystkie Ogólne Specjalne Zdolności i Zasady armii. Lordowie mogą używać dowolnejkombinacji Specjalnych Zdolności. Bohater nie może uzyskać danej zdolności więcej niżraz. Bohater może używać Psionicznych Mocy dostępnych TYLKO dla jego armii płacąc ichkoszt podany przy opisie.Przykład: Psioniczny Bohater Bractwa, może używać tylko Mocy Psionicznych dostępnychdla Bractwa. Psioniczny bohater Bauhausu nie może używać żadnych Psionicznych Mocyjako że nie istnieją Psioniczne Moce Bauhausu.Walka WręczWW Krytyczna Siła(2) -10PktLeczenie (3)-15PktKamuflaż (2)-15PktAgent Wywiadu-5PktAgent Wywiadu-5PktBrutalny -5PktRewolwerowiec-15PktKamuflaż (2)-15PktStrach (2)-10PktPogarda (Wszyscy)-10 PktTropiciel - 5PktPogarda (Wszyscy)-10 PktTropiciel -5PktStrach (1)-10PktSnajper-15PktInfiltracja-10 PktSkradanie się-20PktInfiltracja-10 PktZmysł Drapieżnika-10 PktStrzeleckiLeczenie (3) -15PktTechnicznyLeczenie (3) -15PktPsionicznyLeczenie (3) -15PktZmysł Drapieżnika-10 Pkt2Budowanie Sił Zbrojnych:Planując grę w Warzone Resurrection, gracze powinni najpierwuzgodnić limit punktów i typ Organizacji Sił Zbrojnych jakiej chcą użyć do stworzenia swoicharmii. Na kilka pierwszych gier rekomendujemy użycie małych armii wartych około 500Pkt. Zakładamy, że normalne gry na około 1000­1500 Pkt będą rozgrywane na stole uży­wając Standardowej Organizacji Sił Zbrojnych. Inne Organizacje Sił Zbrojnych są jak znalazł,gdy gracze mają ochotę na dłuższa grę lub zamierzają użyć ciężkich pojazdów jak sławnyczołg Grizzly Bauhausu albo Lewiatan Kapitolu.Punkty:Każdy Model ma przypisaną pewną wartość punktową, która jest zależna od jegoprzewidywanej efektywności podczas gry. Tworzenie swoich sił zbrojnych do następnej po­tyczki to kluczowy aspekt zabawy z Warzone Resurrection. Nie jest czymś niezwykłym abyjednostka była wyekwipowana w dodatkowe, opcjonalne wyposażenie oferujące danejjednostce nowe zdolności albo modyfikujące jej statystyki. Gdy dodatkowy ekwipunekzostanie doliczony do kosztu jednostki staje się nieodłącznie jej częścią. Karty ekwipunkuw taliach graczy reprezentują ‘Specjalne Rozkazy’, ekwipunek zdobyty na polu bitwy lubzrzucony z powietrza na pole bitwy.Organizacja Sił Zbrojnych (OSZ):Aby zagwarantować balans gry, armie w Warzone Resu­rrection są tworzone z uwzględnieniem Tabeli Organizacja Sił Zbrojnych. W zależności oddostępnego czasu, gracze mogą stworzyć swoje armie używając jednej z czterech TabeliOrganizacji Sił Zbrojnych. Te tabele to: Standardowa, Ciężka, Super Ciężka i Gigantyczna Or­ganizacja Sił Zbrojnych.Standardowa Organizacja Sił Zbrojnych:Standardowa OSZ jest używana do normalnychgier jak i do gier turniejowych. Zakładamy, że ten typ gry potrwa od 1 do 3 godzin w za­leżności od limitu punktów. W Standardowej Organizacji Sił Zbrojnych Każda armia musizawierać Lorda Armii i dwie jednostki regularne. Wszystkie pozostałe luki są opcjonalne.3Ciężka Organizacja Sił Zbrojnych:Ciężka OSZ jest bardzo podobna do Standardowej OSZz kilkoma różnicami. Po pierwsze, w Ciężkiej Organizacji Sił Zbrojnych można wykorzystaćCiężkie Pojazdy jak również dostępna staje się druga luka na Lekkie Pojazdy/Potwory.Po drugie, dwie luki na Lekkie Pojazdy/Potwory mogą zostać zamienione na jedna lukęCiężkiego Pojazdu i odwrotnie, jedna luka Ciężkiego Pojazdu może zostać zamieniona nadwie luki Lekkich Pojazdów/Potworów.Przykład: Jakub i Grzegorz grają wykorzystując Ciężką Organizację Sił Zbrojnych. Jakub chcewystawić 4 Orki, więc zamienił lukę Ciężkiego Pojazdu na dwie luki Lekkich Pojazdów/Po­tworów. Grzegorz chce wystawić dwa Czołgi Grizzly Bauhausu, więc zamienił 2 luki LekkichPojazdów/Potworów na 1 lukę Ciężkiego Pojazdu.Super Ciężka Organizacja Sił Zbrojnych:W Super Ciężkiej OSZ, liczba dostępnych luk zostałapodwojona w stosunku to Standardowej OSZ. Nadal można wystawić tylko jednego Lor­da Armii ale wymagana liczba jednostek regularnych również jest podwojona do czterech.Maksymalna liczebność Modeli w jednostkach Lekkich Pojazdów/Potworów zostaje pod­wojona w stosunku do tej podanej przy opisie jednostek.Przykład: Jednostka Orek Kapitolu, w swoim opisie ma podaną liczebność jako 1 na jednos­tkę, więc w Super Ciężkiej OSZ w jednej jednostce Orek mogą być dwa Modele. NormalnieJeźdźcy Smoków Kunshu wystepują w liczbie od 1 do 6 Modeli w jednostce, więc w SuperCiężkiej OSZ zakres liczebności tej jednostki wzrasta do 1­12. Minimalna liczba Modeli wjednostce nie jest podwajana.4Gigantyczna Organizacja Sił Zbrojnych:W ten sam sposób jak Super Ciężka OSZ podwaja liczbęluk dostępnych w Standardowej OSZ, Gigantyczna OSZ podwaja liczbę luk dostępnych w CiężkiejOSZ. Nadal wymagany jest 1 Lord Armii a minimalna wymagana liczba jednostek Regularnychzostaje podwojona do czterech. Dodatkowo, co najmniej jeden Ciężki Pojazd musi się znaleźćw armii. Maksymalna liczebność Modeli w jednostkach Lekkich Pojazdów/Potworów zostajepodwojona w stosunku to tej przy opisie jednostek. Dwie luki na Lekkie Pojazdy/Potwory mogązostać zamienione na jedną lukę Ciężkiego Pojazdu i odwrotnie, jedna luka Ciężkiego Pojazdumoże zostać zamieniona na dwie luki Lekkich Pojazdów/Potworów.5
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl