ZPRptk1, PJWSTK, 0sem, ZPR, prezentacje, 2004-2005

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BD01 – Zgłoszenie wynajęcia samochodu – Firma otrzymuje zgłoszenie wynajęcia samochodu od klienta. Zgłoszenie jest takie samo w przypadku klienta zwyczajnego jak i specjalnego. Klient specjalny musi dodatkowo podać numer karty „Friendly Ride Club”

 

BD02 – Rozpoznanie zgłoszenia – Zgłoszenie klienta jest rozpatrywane pod kątem dostępności zamawianego modelu samochodu. Dostępność jest sprawdzana wyłącznie w filii bazowej, czyli tej w której klient złożył zamówienie.

 

BD03 – Rezerwacja – W przypadku odnalezienia żądanego pojazdu następuje jego rezerwacja na określony przez klienta termin, oraz przygotowanie pojazdu. Klient zobowiązany jest uiścić opłatę za rezerwację. W przypadku klienta zwyczajnego konieczne jest też opłacenie ubezpieczenia samochodu na czas rezerwacji. Klient specjalny może również opłacić ubezpieczenie, ale nie jest to obowiązkowe.

 

BD04 – Propozycja innego samochodu – W przypadku braku żądanego modelu proponowany jest klientowi inny model jak najbardziej zbliżony do wcześniejszego zamówienia.

 

BD06 – Wysłanie zgłoszenie do filii – Zgłoszenie zostaje przesłane do filii znajdujące się najbliżej naszej firmy. Występuję tylko w przypadku klienta specjalnego.

 

BD07 – Lista samochodów – Filia przesyła nam listę samochodów spełniających warunki stawiane przez klienta odnośnie dostępności modelu.

 

BD08 – Wysłanie do innej firmy – Zamówienie zostaję przesłane do firm zaprzyjaźnionych i do nich jest też kierowany klient.

 

BD05 – Zgłoszenie – Stan zamówienia klienta. Zgłoszenie może przyjmować cztery lub pięć stanów w zależności od rodzaju klienta.

Klient zwyczajny:

zgłoszenie przyjęte – klient złożył zamówienie

zgłoszenie rozpatrzone – firma rozpatrzyła zamówienie

zgłoszenie odrzucone – firma rozpatrzyła zamówienie, ale nie znalazła odpowiedniego modelu

zgłoszenie zrealizowane – firma znalazła zamawiany model i klient go rezerwuje.

              Klient specjalny:

zgłoszenie przyjęte – klient złożył zamówienie

zgłoszenie rozpatrzone – firma rozpatrzyła zamówienie

zgłoszenie przekazane do filii – firma przekazała zgłoszenie do najbliższej firmy, ponieważ nie znalazła odpowiedniego modelu w swojej bazie lub jest on zajęty.

zgłoszenie przekazane do innej firmy – Ani w firmie bazowej, ani w filiach nie ma zamawianego modelu, więc zostaje ono przesłane do zaprzyjaźnionej firmy.

zgłoszenie zrealizowane – firma znalazła zamawiany model i klient go rezerwuje.

 

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl