ZAKRES czynności administratora, SKK

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

ZAKRES  CZYNNOŚCI

 

Pan  

Stanowisko służbowe:                 Administrator

Podlega:                                             Kierownikowi  Działu  Eksploatacji          

 

Zakres obowiązków

 

1.Znajomość wszystkich obowiązujących aktów prawnych, przepisów, uchwał, zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących powierzonego zakresu pracy,

2. Załatwianie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami według załączonego wykazu adresów nieruchomości ( załącznik nr .1 ).

3.Utrzymywanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego w budynkach  i  ich otoczenia , pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku oraz organizowanie odśnieżania i usuwania skutków gołoledzi w okresie zimy.

4.Zapewnienie technicznej ochrony budynków a w szczególności :

4. 1. dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i znajdujących się w nich

urządzeń i instalacji oraz uzupełnianie wpisów pokontrolnych do książki obiektu

budowlanego,

4.2.dokonywanie przeglądów strychów i innych pomieszczeń budynków oraz lokali pod     kątem bezpieczeństwa pożarowego lub zagrożenia życia i zdrowia mieszkańców i niezwłoczne usuwanie ewentualnych zagrożeń,

4.3. ustalanie potrzeb konserwacyjnych i remontowych w celu utrzymania budynków w stanie niepogorszonym,

                4.4.zabezpieczenie instalacji i innych urządzeń w budynkach przed awariami na skutek mrozu

oraz nad wykonaniem prac z tym związanych,

                zabezpieczenie budynków i lokali przed zagrzybieniem i zawilgoceniem elementów

konstrukcyjnych budynku poprzez okresowe przeglądy dachów i piwnic oraz usuwanie

przyczyny zagrożenia.

5.Ustalanie potrzeb remontowych i konserwacyjnych oraz sporządzanie planów remontów

i konserwacji z uwzględnieniem:

                5.1. dokładnej lokalizacji,

                5.2. zakresu robót,

                5.3. przedmiaru robót,

                5.4. kosztorysowania robót.

6. Wystawianie zleceń na remonty i konserwacje w oparciu o ustalenia wynikające z przeglądów

okresowych budynków z uwzględnieniem przedmiaru robót i ich kosztorysowaniem.

7. Bieżąca analiza stopnia wykorzystania środków pieniężnych planowanych na remonty i konserwacje.

8. Ścisła współpraca ze specjalistą ds.  zamówień  publicznych ( znajomość zasad stosowania ustawy ).

9. Ścisła współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie:

-              wprowadzenie na budowę wykonawców,

-              bieżącego nadzorowania prowadzonych prac remontowo-konserwacyjnych,

-              odbioru robót,

-              prowadzonej dokumentacji oraz prawidłowości wystawionych przez wykonawców

rachunków za wykonane prace.

10. Typowanie budynków do remontów kapitalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych,

gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz uczestniczenie w nadzorze przebiegu robót

i odbiorach końcowych.

12. Współpraca z właściwymi organami w sprawach wykwaterowań z lokali zagrożonych

katastrofą budowlaną.

13. Bieżąca aktualizacja kart inwentaryzacyjnych budynków z uwzględnieniem dokonanych

zmian wyposażenia lokali w urządzenia techniczne oraz współudział przy inwentaryzacji

budynków, a także dokonanie zmian na kartach czynszowych lokali i w zasobach.

14. Sporządzanie protokołów szkód i wypadków zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz

niezwłoczne powiadamianie ubezpieczyciela budynku o zaistniałych szkodach zgodnie

z zakresem ubezpieczenia.

15. Udział w pomiarach, odbiorach i komisyjnych przeglądach stanu technicznego lokali.

16. Prawidłowy odbiór lokali zwalnianych z uwzględnieniem sporządzenia protokołu wstępnego

i końcowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

20. Sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego w przypadku wzajemnych zamian lokali

mieszkalnych oraz zawarcie umowy najmu z nowym najemcą, windykacja należności w

przypadku wystąpienia zadłużenia poprzedniego najemcy i zaewidencjonowanie nowego

najemcy.

22. Prowadzenie spraw związanych z ekspozycją reklam tj.:

-              wydawanie zgody na umieszczanie reklam z określeniem warunków,

-              spisywanie umów na umieszczenie reklamy,

-              negocjowanie stawek,

-              windykowanie należności,

-              bieżąca lustracja pod kątem estetyki i stanu technicznego umieszczonych reklam,

-              przeciwdziałanie samowolnemu umieszczaniu reklam,

23. Prowadzenie wszelkich spraw meldunkowych zgodnie z obowiązującymi

przepisami i bieżąca aktualizacja prowadzonych ksiąg meldunkowych                                                  24.Nadzór i kontrola nad prawidłowym wywozem nieczystości oraz kontrola obciążeń z tego

tytułu.

26. Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii zlecanych na zewnątrz (pogotowie awaryjne), usług

kominiarskich, transportu w celu kontroli obciążeń za wykonane usługi.

27. Prowadzenie spraw związanych z wynajmem garaży zgodnie z obowiązującymi w tym

zakresie przepisami.

28. Prowadzenie korespondencji z najemcami zgodnie z Kodeksem Postępowania

Administracyjnego.

29. Organizowanie i kontrola doręczania przez podległych pracowników korespondencji do

najemców i użytkowników lokali.

33. Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy „ ochrony mienia oraz

przeciwpożarowych.

34. Wykonywanie czynności przy zastosowaniu następujących programów komputerowych:

-              czynsze,

-              windykacja,

-              woda,

-              prowadzenie zbioru danych o ilości zamieszkałych osób w lokalach mieszkalnych oraz zatrudnianych osób w lokalach użytkowych

35. Przestrzeganie przepisów zawartych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych

osobowych, a w szczególności dotyczących przetwarzania i zabezpieczania danych

niezbędnych do prowadzenia:

-              książek meldunkowych,

-              naliczania czynszu i innych należności,

-              windykacja należności.

 

Zakres uprawnień

 

Niezależnie od uprawnień wynikających z ustawodawstwa pracy i zakładowego regulaminu pracy

Zakres  odpowiedzialności

 

 

Administrator odpowiada za całokształt powierzonych mu obowiązków, a w szczególności  za:

 

- przestrzeganie wszystkich obowiązujących przepisów ustawodawstwa pracy oraz innych przepisów , zarządzeń, uchwał  i instrukcji jednostek nadrzędnych,

- prawidłowe organizowanie własnej pracy i terminowe załatwianie spraw objętych zakresem obowiązków,

-  przestrzegania przepisów  bezpieczeństwa i higieny pracy  oraz ochrony mienia i przeciwpożarowych,

- przestrzegania  właściwej, kompetentnej i grzecznej obsługi petenta,

- przestrzeganie przepisów zawartych w ustawie z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych a w szczególności tych, które dotyczą przetwarzania i zabezpieczania danych,...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl