wyjaśnienie, Przegrane 2012, Rok 2012, poczta 25.10 Lublin 13 tablic drewnianych

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

Agencja Reklamowa ABVERT                                                                  Gaszyn dn. 02.11.2012

Krzysztof Jurczyński

98-300 Wieluń, Gaszyn ul. Strumykowa 22

NIP: 832-192-23-45 Regon: 100749189

Tel. (43) 307 02 40, fax. (43) 656 98 60

Mob. 603 340 315, 536 306  370

e-mail: biuro@abvert.pl

www.abvert.pl

 

 

Regionalna Dyrekcja Ochrony

Środowiska w Lublinie

 

ul. Bazylianówka 46

20-144 LUBLIN

 

 

 

Wyjaśnienie do złożonej oferty

 

Dotyczy:

„Wykonanie, ustawienie 13tablic informacyjnych promujących projekt : Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim POIŚ.05.01.00-00-228/09

 

 

 

Poniżej przedstawiam zestawienie kosztów netto na wykonanie w/w zadania:

Stawka roboczogodziny wynosi 10zł netto.

 

 

 

1)     Drzewo zakupione w nadleśnictwie na całą konstrukcję oprócz daszku :

7m3 x 220zł  =                                                                                                                               1540 zł

2)     Przetarcie drzewa do uzyskania pożądanych wymiarów i kształtów na własnym

traku = 10h x 10 zł =                                                                                                                100 zł

3)     Zrobienie konstrukcji wszystkich tablic = 60h x 10 zł =                                          600 zł

4)     Impregnat na wszystkie el. drewniane 30 l ( 10l – 135zł) 3x135 =               405 zł

5)     Malowanie impregnatem 16h x 10 zł =                                                                       160 zł

6)     Płyta dibond 60 zł/m2. 13 x 1,2 m2 =15,6 m2 x 60 zł =                                          936 zł

7)     Kotwy metalowe 60mm/8mm – 15zł /mb x 26 mb =                                                        390 zł

8)     Podkład antykorozyjny i farba antykorozyjna po 2 l każdego =                             110 zł

9)     Malowanie elementów stalowych 4h x 10 zł =                                                        40 zł

10) Wydruk solwentowy z laminatem 15,6 m2 x 30 zł/m2 =                                          468 zł

11) Wyklejanie wydruków 6h x 10 zł =                                                                                     60 zł

12) Zaprawa gruzowo-betonowa 26 worków po 15 zł =                                                        390 zł

13) Zakup gontu na wszystkie daszki 1 x 350 zł =                                                         350 zł

14) Śruby i gwoździe 1 x 100 zł =                                                                                                   100 zł

15) Koszty związane z przywiezieniem materiałów do pracy =                             150 zł

16) Koszt energii elektrycznej 1 x 50 zł =                                                                                     50 zł

17) Koszt dojazdu 900 km x 1zł/km =                                                                                     900 zł

18) Montaż na miejscu 24x10 zł =                                                                                                   240 zł

19) Koszt delegacji pracowników 2x 150 zł                                                                       300 zł

 

SUMA :                                           7289,00 zł

 

      + podatek dochodowy i zysk firmy uwzględniający amortyzację sprzętu:              4398,00 zł

 

RAZEM NETTO:                       11687,00 zł

+ 23% VAT                                           2688,01 zł

--------------------------------------------------

                                                                                                                RAZEM BRUTTO        14375,01 zł

 

 

 

 

 

 

 

Z poważaniem

Krzysztof Jurczyński

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl