zarzadzanie sprzedaza ćwiczenie 2, Turystyka uzdrowiskowa i odnowa biologiczna

Poza tym na świecie jest niewiele istot groźniejszych od kobiety.

 

Dobre strony

Słabe strony

Dowody na wsparcie przewagi mojej oferty

Produkt/usługa

Sprzedaż  kosmetyków w perfumerii

Wzrasta  zapotrzebowanie kobiet na kosmetyki, modne jest dbanie o siebie. Klientki są coraz bardziej świadome swoich potrzeb-a my możemy je zaspokajać  ,a co za tym idzie cały czas generuje się nam zysk

Wysokie ceny, produkty ekskluzywne, nie każdy może sobie pozwolić na zakup kosmetyków  w naszej perfumerii. Duża konkurencja na rynku.

Sprzedaż impulsowa  czyli promowanie tanich produktów przy kasach i przy wejściu ,aby zachęcić klienta do zakupu i wejścia

Obsługa

Termin dostawy

Zapasy magazynowe

Kwalifikacje personelu

Dostępność personelu w sytuacjach awaryjnych

Wysoka jakość obsługi klienta, ze względu na to, że towar który sprzedajemy jest ekskluzywny, a klient wymagający nie możemy sobie pozwolić  na złą obsługę i zle dobraną kadrę.

Przesyłki z dostawą  w naszej perfumerii  odbierane są praktycznie codziennie, lecz  towar jest wprowadzany na stan sklepu kilka razy w tygodniu, jak tylko osoby za to odpowiadające znajdą chwilę czasu. Personel bardzo dobrze wykwalifikowany, na bieżąco doszkalany, indywidualne podejście do każde klienta ,przez co klient czuje się wyjątkowy i często docenia obsługę w naszej perfumerii. Ciągłe zaskakiwanie klienta poprzez specyficzną obsługę, ciekawe opowieści o produktach. Personel w sytuacjach awaryjnych najczęściej jest zapożyczany z innej perfumerii, w innym mieście. 

Klienci czasami są czują się skrępowani czy też zszokowani specyficzną obsługa. Problem z zalegającym towarem na zapleczu. Wysokie koszty szkoleń.

Przydałaby się dodatkowa osoba do przyjmowania towarów, aby dostawy nie zalegały na zapleczu i szybko były wprowadzone.

Cena

Oferta katalogowa

Poziom rabatów

Poziom kredytu kupieckiego

Ceny w naszej perfumerii są wysokie ,dlatego staramy też poprzez różne narzędzia przekonać do siebie klientów średniej półki , którzy myślą ,że nie stać ich aby wejść do naszej perfumerii a co dopiero coś kupić. Zachęcenie klienta do kupienia danego produktu poprzez dołączenie prezentu do niego, stworzenie gotowych pomysłów na prezent oraz  akcje promocyjne różnego rodzaju wspomagające również sprzedaż.

Oferty rabatowe

-10%,-20% dla stałych klientów, założenie karty lojalnościowej (która po czasie generuje rabaty) nowym klientom.

Akcje promocyjne są podzielone na segmenty klientów np. -20% dla klientów  z karta black. Czasami klient dowie się o akcji i ma pretensje dlaczego on nie może skorzystać z tej oferty, mimo iż informacja o niej zostanie mu wysłana w późniejszym terminie. Zbyt mała ilość prezentów dołączanych do zakupów.

 

Wizerunek firmy

Udział w rynku i czas obecności na rynku

Lista aktywnych referencji

Udział w świadomości Klienta

Firma uważana za ekskluzywną, obecna na rynku od 1969r w Polsce natomiast od 1999r. Sieć cały czas się rozwija i z roku na rok powstaje coraz więcej nowych perfumerii w całym kraju i na świecie. Spora rzesza  stałych klientów.

Duża konkurencja na rynku. Czasami tracimy klienta   dlatego iż nie mamy produktu który ma konkurencja. Uprzedzeni klienci do marki i konsultantów . Wprowadzenie sklepu internetowego. Dużo potencjalnych klientów  nie chce nawet wejść do sklepu ,  bo boi się, że ich na niego nie stać.

Promowanie marek „na wyłączność” dzięki którym klient przywiązuje się do naszej perfumerii  i do naszego produktu którego nie zakupi nigdzie poza naszym sklepem. Wprowadzenie korzystniejszej oferty niż  w sklepie online. Przekonanie do siebie nowych klientów poprzez darmowe akcje na pasażach przekonywujące klientów do naszej marki  oraz pokazujące, że ta naprawdę każdy u nas znajdzie jakiś produkt  dla siebie.

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kachorra.htw.pl